Search This Blog

Dec 23, 2009

Bx(O)xKx - Hello sick people and their loved ones!!!



Projekt Bx(O)xKx je nastao kada je moj matichni punk rock bend NO CHOICE! lagano posustajao zbog gubitka volje pojedinaca za sviranjem. Poshto mi se nije sedelo skrshtenih ruku, a u glavi su mi se debelo motale neke ideje za nove pesme, pokushah da uz pomoc nekog kilavog programa za stvaranje muzike te svoje ideje sprovedem u delo. Kako je sve to ispalo imate prilike da oslushnete. Ovo je meshavina svega i svachega, pa u elektro varijanti. Ja (Gaca) sam jedini chlan ovog chuda i mislim da ce tako i ostati. Znate kako kaze nash narod:"U se i u svoje kljuse!", tako i ja gruvam ovo kako najbolje znam i umem, ali bar nema nikog da mi usporava naviranje ideja :) Do sada izbacih dva albuma ("Hello sick people..." i "Waiting for change") i tri EP-a ("Za drushtvo! Za scenu! Za koga?!? Za shta?!?", "Everybody lies" i "Cheat, lie and steal"). Kako se moze primetiti, najveci pokretach ovoga u meni bio je gospodin Hugh Laurie koga izuzetno cenim i poshtujem kao choveka koji mi je svojim radovima pokazao da se moze baviti svime i svachime bez obzira na znanje, vec je volja najbitnija.
Ako vas interesuju spotovi i jos neke sitnice vezane za Bx(O)xKx posetite moju myspace stranicu: www.myspace.com/biokej
Samo da napomenem da je muzika radjena kod mene kuci, vokali su snimani kod Vujica U "Cheshnjak"-u (osim u dve hip hop pesme, njih usnimih u "Detatchment" studiju u Kraljevu).


Velichina fajla je 28,4 MB. 


1. Hello (intro)
2. Batina je iz raja izashla
3. Dobrodoshli u moj svet
4. Gregorys song
5. Pitanja znak
6. Za scenu
7. Chudan osecaj
8. 60 sekundi
9. Pravi lik
10. Ne odustajem!!!
11. By myself (outro)
Kvalitet: 128 kbps (mp3)

Download link:



Nove pesme su debelo u pripremi. 



No comments:

Post a Comment